شرکت صبیح _ سازنده و تامین کننده قطعات پتروشیمی

ساخت قطعات مکانیکی _ تامین لوله ، اتصالات ، قطعات پمپ و الکتروموتور ،قطعات با لاینینگ های تفلونی

شرکت صبیح _ سازنده و تامین کننده قطعات پتروشیمی

ساخت قطعات مکانیکی _ تامین لوله ، اتصالات ، قطعات پمپ و الکتروموتور ،قطعات با لاینینگ های تفلونی

شرکت فنی مهندسی صبیح در سال 1373 تاسیس گردید. این شرکت با 20 سال سابقه در ساخت و تامین قطعات صنعتی مختلف با داشتن مهندسین و تکنسین های مجرب، توانایی ساخت و تامین قطعات صنایع پتروشیمی- نفت و گاز را دارا می باشد.

از جمله قطعات ساخته شده: قطعات پمپ ، کمپرسور و قطعات انتقال قدرت.

طبقه بندی موضوعی

تامین راپچر دیسک آلمان ، انگلیس و کره ای

دوشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۷، ۱۱:۱۳ ق.ظ

راپچردیسک ها به روش‌های متفاوتی عمل می‌کنند. برخی از آنها دارای برش‌ها و یا شیارهای مخصوص بوده و برخی دیگر بر اثر برخورد با یک تیغه عمل می کنند. اساس عملکرد راپچر دیسک، پاره شدن یک دیافراگم بر اثر رسیدن به حد تنش پارگی است. زمانی که فشار داخل مخزن از حد مجاز بالاتر رود، تنش ناشی از فشار وارده بر سطح راپچردیسک، باعث پارگی آن شده و فشار داخل مخزن با سرعت بالایی کاهش یافته و تنش وارد بر مخزن از بین می رود.

راپچر دیسک با توجه به اینکه بر اساس خواص مکانیکی پایه مواد طراحی می‌شود، عملکرد بسیار دقیق و مطمئنی دارد. برای حفظ قابلیت اطمینان بالای راپچر دیسک در محیط‌های خورنده نیز راه‌های مختلفی وجود دارد.

یکی از این را‌ه‌ها جلوگیری از تماس دیافراگم با محیط خورنده به کمک یک لایه فیلم تفلون است که مقاوم به خوردگی بوده و جلوی تماس مواد با دیافراگم را می‌گیرد.

روش دیگر استفاده از مواد مقاوم به خوردگی مانند نیکل و مونل و اینکونل است. دقت کنید که این روش برای شیرهای اطمینان نیز کاربرد دارد ولی با توجه به وزن بالای شیر اطمینان‌ها، اختلاف هزینه بسیار بالایی میان راپچر دیسک و شیر اطمینان با جنس مشابه به وجود می‌آید.


نظرات  (۲)

۲۹ بهمن ۹۷ ، ۱۱:۱۵ گوشواره نقره
عالیه 
سلام
شما راپچر دیسک چه برندها با چه مشخصاتی را میتوانید تامین کنید؟
پاسخ:
با سلام
TDC کره جنوبی
REMBE
و ساخت داخل

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی